Aktualności Wrap Entertainment Entertainment Dzień, w którym… zostaliśmy utknięci bez żadnych pieniędzy w Maroku

Dzień, w którym… zostaliśmy utknięci bez żadnych pieniędzy w Maroku

, był w połowie marca 2011, a także był już gorący o 9 rano na lotnisku w Casablanca. Byliśmy w Maroku przez 3 tygodnie, a także byliśmy bardziej niż gotowi udać się do naszego następnego kraju, Egiptu. Byliśmy przygotowani tak samo, jak mieliśmy cokolwiek na nasz lot.

Byliśmy na terminalu lotniczym wcześnie, najprawdopodobniej wcześniej niż musieliśmy. Każdego ostatniego marokańskiego dirhama na taksówce na lotnisko, jednak doszliśmy do wniosku, że będzie na nas czekający bankomat, kiedy przyjechaliśmy. Ku naszemu zdziwieniu nie było. Terminal był tak mały, że był tylko jeden sklep, a także łazienka. Więc tam siedzieliśmy, głodni, spragnieni, a także znudzili.

Nie chcieliśmy iść z celnymi jakimkolwiek wcześniej niż musieliśmy, ponieważ zrozumieliśmy, że po drugiej stronie będzie jeszcze mniej! Mając około godzinę przed wystartowaniem naszego lotu, postanowiłem sprawdzić tablicę odlotów. Nie jestem pewien, dlaczego tak długo czekaliśmy na sprawdzenie, zwykle pojawiamy się na lotnisku, patrzymy na planszę, a także znajdujemy się w pobliżu miejsca, w którym jest nasze wejście.

Nasz numer lotu nie było na liście.

Zapytaliśmy, jak okazało się, że w tym terminalu lotniczym Casablanca były 2 terminale, a także w niewłaściwym! Spanikowani, a także bez pieniędzy, próbowaliśmy dokładnie dowiedzieć się, jak dotrzeć do drugiego terminalu, który był około 30 minut. Autobus wahadłowy właśnie wyszedł i nie wróciłby jeszcze o jedną 1/2 godziny. Nie było taksówek ani pojazdów, a także nawet gdyby tak było, nie mieliśmy pieniędzy!

Więc co zrobiliśmy? Biegliśmy.

Do dziś wciąż się śmieję, kiedy pamiętam o widoku Nicka biegnącego po autostradzie. Miał plecak na wózku, biegał tak szybko, jak jego nogi, a potem nagle plecak spadł z wózka. Z jednym paskiem, który wciąż jest połączony, ciągnął go przez kilka minut, przebiegł go z wózkiem, po czym wybrał go, a także znów wystartował. Przez cały czas gorączkowo krzycząc na mnie, żeby się pospieszyć – gdy jestem pochylony nad śmiercią.

Nie mam koncepcji, dlaczego zdecydował się na wózek, jednak uczyniło to dla mnie sytuację, więc cieszę się, że to zrobił!

Ładowanie wózka, przygotuj się do ucieczki
Tego dnia byliśmy raczej widokiem. Kilku obcokrajowców biegnie przez około 20 minut w dół autostrady, poci się, upuszczając torby, a także potykając się o różne rzeczy. Byliśmy tak pośpieszni i spanikowani, że było to śmieszne!

W końcu dotarliśmy do właściwego terminala, a także sprawdziliśmy, gdy samolot miał odejść do Kairu. Zwróć uwagę na siebie, a także czytelników: nie pokazuj się na terminalu lotniczym bez żadnego rodzaju pieniędzy, a także sprawdź, z którego terminalu pozostawia twój samolot!

Uff, udało nam się! Nick wsiada do samolotu do Kairu
Czy kiedykolwiek popełniłeś głupi błąd na lotnisku, powiedz nam poniżej!

Dzień, w którym…

Tryby transportu: dobre, biedni, a także niezwykle niewygodni!

Blogi podróży w Maroku

Egiptowe blogi podróży

Polub ten post? Przypiąć!

Oświadczenie: Kozy w drodze jest partnerem Amazon, a także podmiot stowarzyszony dla niektórych innych sprzedawców detalicznych. Oznacza to, że tworzymy prowizje, jeśli klikniesz linki na naszym blogu, a także kupujesz od tych sprzedawców.